God forberedelse sikrer flere leads og flere besøg på standen!

Når NutriFair kører, er der tempo på, og det er derfor vigtigt, at I har forberedt jer - både ift. hvad I ønsker at få ud af messen, men også hvordan I opnår det største udbytte. Det kan for eksempel være ved at planlægge små events på standen, invitere kunder og have gjort jer tanker om, hvordan I vil indsamle leads. 

Konkurrencer kan også være en fantastisk måde at komme i kontakt med besøgende. Det skaber aktivitet på standen, og det er en genial måde at få besøgendes oplysninger til senere kontakt.

Med Premium-pakken på NutriFair Online får du mulighed for at nå de besøgende allerede inden messens begyndelse, samtidigt med du får et digitalt redskab til indsamling af leads.

Her har du mulighed for at oprette digitale konkurrencer på din profil, hvor du kan indsamle oplysninger på deltagere, både før og under messedagene. Du kan allerede inden messen skabe opmærksomhed omkring din stand, så du er sikker på, at de besøgende opsøger jer og jeres stand, når messedagene bliver skudt i gang. Samtidig modtager du også 1 til 1 sparring og vejledning af messerådgiver Jakob Dyrbye fra The Trade Show Academy. Han vil hjælpe jer med at dykke ned i nogle af de udfordringer, som I møder på vejen mod at nå jeres mål på messen.

Nå længere ud med dine budskaber

Med en Premium-pakke får du øget eksponering, så du får maksimalt udbytte af din investering i at deltage på NutriFair. Gæsterne som besøger NutriFair Online vil uden tvivl blive mødt af dit digitale brand, for din profil bliver fremhævet både på platformens landingsside, i udstillerlisten og vist som bannere på platformens undersider. Så her er du sikret stor eksponering ikke kun fra vores kernemålgruppe, men også fra resten af branchen, som vores statistikker viser kommer ind forbi siden i månederne før, under og efter messen. 

I 2022 havde siden 44.607 besøg med en gennemsnitstid på 1 minut og 37 sekunder per besøg. De mest sete sider er undersiderne /udstillere og /program. Gå ikke glip af chancen for at ramme hele erhvervet og nå endnu længere ud med dine budskaber. 

Kort sagt, så er Premium-pakken din billet til at være forberedt på bedst muligt vis til de mange fysiske møder, som kommer til at finde sted mellem dit team på standen og de mange besøgende på NutriFair 2024.

Hvad følger med i pakken?

Du kan:

  • Oprette events
  • Oprette særlige messetilbud
  • Lave konkurrencer til at indsamle leads
  • Blive fremhævet på forsiden og undersider via bannere
  • Blive fremhævet, når kunderne besøger udstillerlisten
  • Få omtale i NutriFairs nyhedsbrev
  • 1,5 times sparring med Jakob Dyrbye fra Faust Dyrbye om din messedeltagelse

Premium-pakken koster kun 4.995 eks. moms.

Gå ikke glip af muligheden og kontakt allerede i dag vores sælger Kenneth Mølgaard for at få fingrene i en premiumpakke.