D. 19. november 2019
FAGLIGE SAMARBEJDSAFTALER STYRKER PARTNERSKABET
Flere udstillende virksomheder på NutriFair har skrevet to- eller treårige samarbejdsaftaler med NutriFair i løbet af efteråret. En samarbejdsaftale giver blandt andet adgang til marketing gennem NutriFair, standpladsfordele og mulighed for at strategisk planlægge sin stand fremadrettet.
Flere udstillende virksomheder på NutriFair har skrevet to- eller treårige samarbejdsaftaler med NutriFair i løbet af efteråret. En samarbejdsaftale giver blandt andet adgang til marketing gennem NutriFair, standpladsfordele og mulighed for at strategisk planlægge sin stand fremadrettet.
"For os betyder det, at vi kan lave en mere gennemgående plan for vores messedeltagere. På den måde kan vi også give vores samarbejdspartnere mulighed for markedsføring gennem vores kanaler, få ekstra eksponering under messen, og sammen får vi et partnerskab, hvor vi gensidigt hjælper hinanden” fortæller projektleder for NutriFair, Jørgen Kronborg.
En af de virksomheder, der har indgået en sådan aftale, er DLG Vilofoss.
Salgsdirektør hos Vilofoss, Peter Rønholt fortæller blandt andet, at samarbejdsaftalen åbner op for at lave længere udstillerstrategier på messen.
”Vi har mulighed for at lægge en strategi på den længere bane, hvor vi tidligere bestemte vores messedeltagelse år for år. Nu har vi en mere langsigtet linje for vores marketing.”
”En aftale med NutriFair giver os en mulighed for at skabe en rød tråd ved vores deltagelse, og giver os en retning og vej at gå med planlægningen af vores kommunikation på messen,” fortæller han.
Ørum Smeden har ligeledes indgået samarbejde med NutriFair, det var logisk at forlænge det allerede gode samarbejde, fortæller sælger Henrik Nielsen.
”Det er egentlig en naturlig forlængelse af den enkle og løsningsorienterede behandling, vi møder på NutriFair. Som udstiller føler vi os imødekommet af personalet, og NutriFair agerer som sparringspartner ved aktivt at gå i en dialog, som i dette tilfælde har udmøntet sig i en aftale, hvor begge parter opnår fordele,” fortæller Henrik Nielsen fra Ørum Smeden og fortsætter:
”NutriFair er ikke en underholdningsmesse, men derimod en meget fokuseret messe med et specialiseret publikum. Vi vægter højt, at vi med et skarpt setup kan komme i kontakt med det rette kundesegment.”
Projektleder på NutriFair, Jørgen Kronborg ser også, at fremtiden bringer et højere samarbejde mellem messen og udstillerne.
”Det giver os et større strategisk fokus, hvor vi kan tænke større og bredere i fremtiden. At vi kan toppe med overskuelige standplaner er bare en ekstra gode. Det er klart min forhåbning og forventning, at vi i fremtiden vil indgå flere af disse aftaler med interesserede udstillere.”