Jørgen Stein Nielsen, Markedschef DLG.

Vi bruger NutriFair som en faglig messe, hvor vi øger vores fokus på færre produkter, som vi går mere i dybden med fagligt.

NutriFair er næsten kun besøgt at professionelle landmænd, og det betyder, at vi kan præsentere vores produkter og have en god faglig snak med de besøgende. Det er både med nuværende kunder eller interesserede, der kan blive kunder efterfølgende.

En samtale på NutriFair går på alt fra mælkepulver til aktuelle foderblandinger, vitaminer, mineraler og desinfektion til besøgende, der er interesseret i Biogasanlæg. Derfor forbereder vi os meget op til messen.

Før messen forberedes info om de aktuelle produkter vi har med på messen. Nye film produceres for at vise evt. specifikke nuancer i produkterne og hvorfor produkterne er interessante for de besøgende.

Og på selve messen sørgede personalet for friskbagte kanelsnegle som var meget populære for de besøgende.

Som noget nyt på messen i 2020 opbyggede vi standen af paller. Det var der mange som bemærkede og kommenterede på, som en sjov måde at lave en stand.