DU kan gøre en stor forskel og være med til at øge besøgstallet.
Herunder finder du markedsføringskittet samlet, og længere nede på siden kan du hente elementerne hver for sig:
Fokus på relevante medier
Foruden en omfattende annoncering igennem fagrelevante medier, såvel trykte som online, så rettes markedsføringen også online til målgruppen gennem Google Adwords, programmatic advertising og sociale medier.
Som en del af markedsføringen indgår også materialer til jer udstillere. Vi har produceret en invitation, I kan sende ud til jeres netværk, mailsignaturer, SoMe billeder mm., som vi opfordrer alle udstillere til at benytte sig af.
Lad os alle hjælpe med at tiltrække de rigtige kunder til messen. Din markedsføring af din deltagelse gør en stor forskel!
NutriFairs Mediepartner Agrikom sørger for at NutriFair omtales i pressen med gode historier og nyheder fra udstillerne.
Tryk på billedet til venstre for overblik over markedsføringstiltag.
Send en invitation ud til jeres kunder og sørg for, at de ved, at I står klar til at modtage dem på NutriFair 2025.
Invitationen kan enten sendes per mail, vedhæftes, når I sender ordrebekræftelser eller fakturaer ud eller bruges i jeres nyhedsbrev. Den kan også printes i A4 eller A5 og sendes ud pr. post.
Det er op til jer, hvordan I vil invitere jeres kunder. Vores erfaring siger, at jo flere kanaler I benytter, jo større sandsynlighed er der for, at budskaber når igennem til jeres kunder.
Op til afviklingen af NutriFair har det en stor værdi for messen og for besøgstallet, hvis I fortæller jeres kunder om jeres deltagelse, og hvad de kan opleve på netop jeres stand.
Det kan I blandt andet gøre ved at tilføje NutriFair-mailsignaturen til jeres arbejdsmailsignatur eller til jeres nyhedsbreve. I linket herunder finder I forskellige mailsignaturer, som I kan bruge.
Skab fokus om jeres deltagelse på Nutrifair 2025 på jeres sociale platforme.
Vi har prøvet at gøre det let for jer ved at lave nogle tekstforslag til at udforme en eller flere posts til jeres kanaler. Her kan du let kopiere teksten og udfylde den med lige præcis det, som I fremviser på messen.
Hvis I laver tekstopslag eller videopræsentationer på jeres LinkedIn/Facebook, opfordrer vi jer til at tagge @nutrifair, hvorefter vi kan dele jeres opslag med vores følgere og få det endnu længere ud.
Lav noget larm om jeres deltagelse på NutriFair og lad os sammen få endnu flere besøgende ind på messen.
Forslag 1:
Har du sat kryds i kalenderen d. 15.-16. januar?
Der kan du nemlig møde mig og xx på NutriFair i Messe C, Fredericia.
Kom forbi vores stand xxxx, hvor vi står klar til at præsentere dig for XX. I år har vi særligt fokus på xx.
På NutriFair kan du desuden se alle nyheder inden for alt fra indendørs mekanisering til dyrevelfærd i den animalske landsbrugsproduktion.
Kom og besøg både os og mere end 250 andre virksomheder, der er specialiserede indenfor produkter til husdyrproduktionen, når d. 12. udgave af NutriFair.
Messen er gratis for fagfolk i branchen, og vi håber, at I kigger forbi.
Forslag 2:
Følger du med i udviklingen i vores branche?
Som husdyrproducent skal vi konstant være på forkant med teknologi og samfund.
Derfor tæller vi ned og glæder os til at præsentere xx på NutriFair 2025 den 15. – 16. januar i MESSE C, Fredericia. Danmarks specialiserede fagmesse med fokus på produkter til indendørs mekanisering, foder samt dyrevelfærd til den animalske landbrugsproduktion.
Kig forbi vores stand xxxx, hvor vi står klar med åbne arme, en kop kaffe og gode råd til, hvordan I går fremtiden i møde.
Messen er gratis for fagfolk i branchen.
Vi håber, at I kigger forbi.
Her kan du hente vores logopakke. Du er velkommen til at benytte vores logo på sociale medier, på din hjemmeside eller på markedsføringsmaterialer.